آپلود فایل در یکجای ایمن، ساختن لینک دانلود مستقیم، کیو آر کد، نسخه رمز دار لینک دانلود، نسخه مدت دار لینک دانلود و کلی امکانات دیگه لازم هستن تا یک پلتفرم فضای ابری کارآمدی خودش رو حفظ کنه. 

لینکلیک یک پلتفرم آپلود و میزبانی فایل یا همون فضای ابری ذخیره سازی هست که خیلی خوب تونسته نیازهای مرتبط رو رفع کنه و روز به روز به کیفیت سرویسهای خودش اضافه کنه. با لینکلیک علاوه بر آپلود فایل، کلی امکانات دیگه داره که بتونه بیشتر نیازهای کاربران رو رفع کنه و در عین حال بستری کاربرپسند و دوست داشته باشه. اسم "لینکلیک" حاصل هفته‌ها تلاش و تفکر بوده است. لینکلیک ترکیبی از دو کلمه "لینک" + "کلیک" میباشد که کاملا مناسب فعالیتی که میکند انتخاب شده. یعنی کلیک بر روی لینک فایلهای عمومی که در لینکلیک آپلود شده است. 

لینکلیک در بهار سال 1400 فعالیت خود را در زمینه آپلود فایل آغاز نمود و از آن روز تا الان که این مقاله ویرایش شده یعنی پاییز 1402 همواره دستخوش آپدیتهای کاربردی و پرطرفدار بوده است و همچنین خواهد بود.

با تشکر از همراهی شما. هر سوالی دیگری که برای شما پیش آمد و نتوانستید در مطالب وبلاگ لینکلیک به پاسخ آن برسید میتوانید از پشتیبانان آپلود فایل لینکلیک راهنمایی لازم رو دریافت کنید.