شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات لینکلیک
 
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات لینکلیک به دقت ملاحظه فرمایید.


 ورود کاربران به وب‏‌سایت لینکلیک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، سیستم آپلود فایل، کیو آر کد لینکلیک، سرویس پیامکی و سایر خدمات ارائه شده توسط لینکلیک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات لینکلیک است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های لینکلیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های لینکلیک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • به منظور ارتقای کیفیت مدیریت اطلاعات لازم است به صورت ادواری با توجه به اشتراک خریداری شده نسبت به تمدید اشتراک اقدام بفرمایید، به همین منظور در راستای رسالت لینکلیک،  سه مرحله پیامک ظرف یک هفته مانده به تمدید اشتراک برای شما ارسال شده و در صورت عدم تمدید دسترسی شما به اطلاعات محدود، اما اطلاعات شما حفظ می گردد.
  • در صورت عدم تمدید اشتراک ظرف دو ماه پس از تاریخ سررسید، پیامکی مبنی بر ارایه مجوز جهت حذف اطلاعات برای شما ارسال می گردد؛ که عدم پاسخ شما تا سه مرحله به پیامک مذکور، به معنای ارایه مجوز حذف اطلاعات خواهد بود. بدیهی است در صورت تمدید اشتراک ظرف این مدت، مجددا می توانید از مزایا و خدمات لینکلیک بهره مند شوید.
 مشتری یا کاربر

   
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود ثبت‌نام کرده است، به آپلود فایل یا هرگونه استفاده از خدمات لینکلیک اقدام کند.

 سیاست‌های حفاظت از حریم شخصی

   
لینکلیک به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
    لینکلیک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت لینکلیک، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
    همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات لینکلیک، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط لینکلیک جزئی از اموال لینکلیک محسوب می‏‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای لینکلیک محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط لینکلیک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار لینکلیک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات لینکلیک، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

آپلود فایل

   
تمام فایلهایی که توسط کاربر آپلود میشود نباید مغایر با قوانین کشور باشد.
    درصورتیکه هریک از فایلهای آپلود شده موجب خسارت به لینکلیک و اختلال در خدمات‌رسانی شود، حق اقدام قانونی برای لینکلیک محفوظ میباشد.
    لینکلیک متعهد میشود که ماندگاری فایلهای آپلود شده با رعایت قوانین عمومی، بصورت دائمی خواهند بود مگر آنکه خود کاربر اقدام به حذف آن فایل کند.
 
 
 لینکلیک
http://linklick.ir