چندی پیش نسخه قبلی لینکلیک با یک سری مشکلات برنامه نویسی مواجه شد، از این رو برای ارائه خدمات بهتر نسخه جدیدی طراحی کردیم که مخصوصا با موبایل همخوانی خیلی بهتری دارند. علت ایجاد این همخوانی این است که بزودی وب اپلیکیشن لینکلیک بر اساس همین طراحی راه اندازی میشود که براحتی لینکلیک را در تلفن همراه خود در جیبتان و در همه جا داشته باشید.

در ادامه به بررسی صفحات مختلف لینکلیک میبپردازیم

لیست صفحات لینکلیک

  • داشبورد
  • فایلها
  • آپلود
  • اشتراک
  • کاربر
این صفحات در حال حاضر در تاریخ امروز به این صورت هستند و امکان این وجود دارد که با ارتقاهای جزئی در آینده برخی از این صفحات دسخوش تغییر شوند

- داشبورد

در این صفحه میتونید مدت زمان عمر باقیمانده اشتراک خود را مشاهده کنید که بصورت درصدی و روز باقیمانده نمایش داده میشود. علاوه بر آن تعدادی از فایلهایی که جدیدا آپلود کردید را میتوانید مشاهده کنید و عملیات مورد نظر را بر روی آنها انجام دهید. برای این کار باید بر سه نقطه سمت چپ فایل کلیک کنید و سپس گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

- فایلها

در این قسمت تمام فایلهایی که آپلود کردید براساس فرمت فایل پوشه‌بندی میشوند و با انتخاب هر پوشه میتوانید فایلهای مورد نظر را مشاهده و عملیات موردنظر را همانظور که گفته شد بر روی فایل موردنظر اجرا کنید.

- آپلود

این صفحه عملکرد ساده‌ای دارد با کلیک بر روی "فایل موردنظر خود را انتخاب کنید" ، فایلی که قصد آپلود آنرا دارید را انتخاب و سپس با کلیک بر روی دکمه آپلود عملیات آپلود را شروع کنید. منتظر بمانید تا نوار پیشرفت آپلود پر شود که سپس پیام اتمام آپلود را مشاهده میکنید.
در بالای بخش آپلود حداکثر حجم قابل آپلود به ازای هر فایل را میتوانید مشاهده کنید.

- اشتراک

با وارد شدن در این صفحه، چهار اشتراک مشاهده میکنید:

  1. رایگان (که بصورت اتوماتیک در صورت نداشتن اشتراک پولی، فعال میشود)
  2. پایه
  3. متوسط
  4. حرفه‌ای
با انتخاب هرکدام از اشتراکهای پولی مستقیما به صفحه خرید منتقل و با تکمیل خرید مجددا به صفحه کاربری برگشت داده میشوید.
سعی کردیم سیستم خرید آسان و سریع باشد.

- کاربر

در این صفحه میتوانید نوع اشتراک و نام کاربری خود را مشاهده کنید یا هر کدام را که میخواهید تغییر داد این امکان در این صفحه وجود دارد. علاوه بر اینها شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه خروج از پنل کاربری خود بطور کامل خارج شوید.

مطالب پیشنهادی:


در صورتیکه سوالی داشته باشید میتوانید در صفحه https://linklick.ir با پشتیبانان آنلاین ما سوالات رو بپرسید.

سپاسگزاریم که لینکلیک را انتخاب کردید.