آره! تیتر درسته! دیگه به هاست دانلود نیاز نداری!!! میخوای بدونی چرا و چطوری همین چیزی مطرح شده اصلا؟؟ برو بقیشم بخون

هاست دانلود یه سری محدودیتهای خطرناک داره. مثلا چی؟؟؟ فک کن تو حالا به هر دلیلی نتونستی سر موعد فاکتورو به شرکت ارائه دهنده سرویس پرداخت کنی. فاجعه میشه!! هاست دانلودت کلا از دسترس خارج و کل دیتایی که توش ذخیره کردی به کل حذف میشن حالا سایتی که سالها توش زحمت کشیدی فایلهات رو به کاربرات نمایش میدادی یا حتی فایلهات رو برای خود ذخیره کرده بودی با چندین گیگابایت مصرف دیتا که صرف آپلود کرده بودی، همش میپره و باید باهاشون خداحافظی کنی!!!

اما

الان دیگه نیازی نیست که نگران دیتاهایی که داری باشی!!! چون ما تو لینکلیک یه فرایندی رو ساختیم که تورو کاملا از این هاستهای دانلود دردسر ساز بی نیاز میکنه ولی چطوری؟؟؟

تو لینکلیک این امکان رو فراهم کردیم که شما بیای و فایلهایی رو که لازم داری رو تو آپلود کنی و لینک دانلود مستقیم فایل رو دریافت کنی حتی دیگه نیازی نیست که دامنه (دامین) برای هاستت بخری.

به علاوه پنل مدیریت فایلهاتون در اختیار شما قرار میگیره که میتونی بطور کامل مدیریتش کنی و از کلی امکانات جذاب که برات آماده کردیم بهره ببری. بعدش تصمیم با خودته که لینکهای دانلود رو بخوای در اختیار کاربرانت قرار بدی یا اصلا نگهداری برای خودت.

تفاوت لینکلیک با هاستهای دانلود:


وقتی شما اومدی و فایلت رو بصورت رایگان یا با پنلی که خرید کردی توی لینکلیک آپلود کنی این فایلت تحت هیچ عنوانی از سرورهای لینکلیک پاک نمیشه، علاوه بر این ویژگی خدمات دیگه ای هم پیرامون این مورد به کاربرای عزیز لینکلیک ارائه میشه میتونیم به بارکد فایلها اشاره کرد و خیلی چیزای دیگه.

میتونیم لینکلیک رو یک انقلابی در سایتها و اپلیکیشنهای فضای ابری بدونیم که این رو از یکنواختی به سمت نوآوری و پیشرفت هدایت میکند.

خیلی ممنونم که وقت گذاشتی و این مقاله رو مطالعه کردی اگر سوالی داشتی پشتیبانهای لینکلیک آماده به خدمت به شما عزیزان هستند.