گوگل غول و بزرگ خاندان صنعت تکنولوژی جهان !

چرا اینو میگیم؟ برای رسیدن به این جواب باید ابتدا به چنتا از جدیدترین فناوری‌های گوگل بپردازیم

Starline

یکی از جدیدترین و کاربردی ترین های این تکنولوژی پروژه نوپا استارلاین میباشد (Starline). پروژه استارلاین یه چیزی تو مایه های تماس تصویریه اما بسیار پیشرفته تر شما در استارلاین بجای تصویر دوبعدی تصویر سه بعدی از مخاطب موردنظرتان خواهید داشت. جرقه این پروژه در دوران کرونا خورده شد. شایدم کرونا خیلی هم بد نبوده :)


Google Camera

دوربین گوشی‌های گوگل در تصویربرداری از افرادی که پوست تیره دارند و درواقع افراد سیاه پوست ، بدلیل ایجاد شدن خطا در تشخیص چهره این عزیزان به مشکل برمیخورد از این رو گوگل در الگوریتمی جدید به رفع این مشکل پرداخته است.


** مطالب پیشنهادی

-
گوگل و تاریخچه آن


ربات‌ها

اخیرا گوگل دست به خرید تعدادی شرکت فناوری که در زمینه رباتیک فعالیت داشتند زده است با این حرکت درواقع جای پای خود را در آینده رباتیک جهانی محکم تر کرده است که بتواند رباتهای پیشرفته تری تولید و به بازار ارائه دهد. هرچند این موارد قدم بزرگی محسوب میشوند اما تا رسیدن به رباتهایی مانند فیلم های علمی تخیلی جنگ ستارگان و ترمیناتور، راه زیادی مانده است.


خودروهای بدون سرنشین

 
میل به تنبلی که در ریشه انسان نهاده شده است همیشه بد نیست! مثلا یه نمونه ش همین خودروهای خود را گوگل میباشد. برنامه گوگل طوری است که راننده هنگام رانندگی هیچ نیازی به فرمان و دنده نداشته باشد در این زمینه هم شرکت تسلا که زیر نظر ایلان ماسک است قدم بزرگی را برداشته است اما لقمه ای که گوگل درنظر دارد بسیار بزرگتر است.

موارد بسیار دیگری هستند اما ما به مهمترین آنها اشاره کردیم