آپلود فایل و نگهداری و امنیت اونها از اهمیت بالایی برخورداره، بنابراین اینجا به معرفی چندتا سایت آپلود و فضای ابری می پردازیم که در کنارش با خدمات وبسایت لینکلیک هم آشنا میشید:

پلتفرم SugarSync
از طریق این وبسایت شما میتونید تا 100 گیگ فایل ذخیره کنید؛ به علاوه فایل ها و حساب های شما به دلیل عدم فعالیت منقضی نمیشه

در مقایسه با آپلود لینکلیک:
با لینکلیک بی نهایت فایل میتوانید ذخیره کنید، فایل ها، حساب ها و لینکهای شما منقضی نمیشود.


ElephantDrive
یکی از اولین و محبوب ترین برنامه های کاربردیه که در سرویس ذخیره سازی ساده آمازون (S3) ساخته شده و روی بهینه کردن فضای ذخیره سازی ابری که به صورت محلی در دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه هست، متمرکز شده.

MediaFire
این پلتفرم به کاربران خود برای شروع، 10 گیگابایت فضا ارائه میده و راه های مختلفی را برای به دست آوردن فضای اضافی مانند اتصال حساب های رسانه های اجتماعی، دانلود، برنامه دسکتاپ و مراجعه به دیگران رو در اختیار شما قرار میده.

در مقایسه با آپلود لینکلیک:
با لینکلیک بی نهایت فایل میتوانید آپلود کنید، فایل ها، حساب ها و لینکهای شما دائمی است.


MEGA
کاربران با 50 گیگابایت شروع می کنند، اما بخش اعظم اون منقضی میشه

در مقایسه با آپلود لینکلیک:
با لینکلیک بی نهایت فایل میتوانید آپلود کنید، فایل ها، حساب ها و لینکهای شما دائمی است. علاوه بر آن از دیگر خدمات مانند دریافت پیامکی آدرس فایل، QR code فایل و ... بهره ببرید


SaberCatHost
دارندگان حساب رایگان 5 گیگابایت فضای ذخیره ای دریافت می کنند که منقضی نمیشه ، اما باید حداکثر اندازه آپلود فایل رو رعایت کنند. بیش از 12 میلیون نفر و 330،000 تیم از SaberCatHost برای به اشتراک گذاشتن بیش از 106 میلیون فایل در سراسر جهان استفاده می کنند.

در مقایسه با آپلود لینکلیک:
لینکلیک فضای ذخیره سازی، میزبانی و آپلود فایل را به صورت بینهایت و بدون هیچ محدودیتی در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

موارد پیشنهادی

  1. چرا آپلود لینکلیک؟
  2. لینکلیک چیست؟
  3. هاست دانلودت رو بنداز بره

ZippyShare
تمام کاری که شما باید انجام بدید اینه که داده های خود را در اندازه 500MB آپلود کنید، سپس با استفاده از یک لینک منحصر به فرد آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید فعالیت خودتون رو بررسی کنید، زیرا فایل ها پس از 30 روز بلا استفاده موندن، ناپدید میشن.

در مقایسه با آپلود لینکلیک:
همانطور که گفته شد فایلهای شما به هیچ وجه منقضی نمیشوند، مگر آنکه خودتان آنرا پاک کنید. تمام لینکهای دریافتی، لینک های دانلود مستقیم میباشند که بدون هیچ دردسر و معطلی بتوانید به فایلهایتان از هر پلتفرم اینترنت دسترسی داشته باشید.


DepositFiles
علاوه بر ذخیره نامحدود و محدودیت های دانلود فایل 10 گیگابایتی، کاربران می تونن حفاظت از رمز عبور را به لینک های فایل اضافه کنند و داده های خود را از سرور های HTTP یا FTP از راه دور آپلود کنند.

در مقایسه با آپلود لینکلیک:
علاوه بر موارد بالا سرورهای لینکلیک در کنار رعایت امنیت فایلها و حفظ حریم شخصی کاربران و امکانات متعددی که در اختیار آنها قرار میگیرند. در ایران قرار دارند درنتیجه به هیچ عنوان قطعی ندارد بلکه بزودی امکان رمزگذاری فایلها به آن اضافه خواهد شد.


وبسایت لینکلیک یک استارتاپ قدرتمند در زمینه میزبانی فایل میباشد که همواره بدنبال افزایش کیفیت ارائه سرویس به کاربران و از طرفی دیگر در تلاش برای سرویس بهتر امکانات رایگان بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد