حتما شما با واژه "آپلود" آشنایی دارید و این واژه رو شنیده‌اید.
در آپلود فایل رو بیشتر بررسی میکنیم

  1. میخوام فایلم رو همزمان در دسترس چندین نفر از دوستام یا کاربرام قرار بدم ولی فایل تو حافظه کامپیوتر و موبایلمه!
  2. برای وبسایتم لازمه تصاویر و ویدیوهام رو بصورت لینک مستقیم وارد کنم!
  3. چگونه میتونم لینک دانلود فایلم رو مثل وبسایتهای دانلود فایل، آهنگ و فیلم ایجاد کنم؟

جواب اینها تنها یک کلمه است: آپلود.

بسیاری از سایتها هستند که خدمات آپلود فایل را ارائه میدن اما، ما در لینکلیک شرایط بسیار آسانتری را فراهم آوردیم که شما به راحتی بتوانید فایلهایتان را آپلود کنید و لینک دانلود مستقیم آنرا داشته باشید آنهم بصورت "رایگان".

دو نوع لینک دانلود داریم:

  1. لینک دانلود غیرمستقیم
  2. لینک دانلود مستقیم
- لینک دانلود غیرمستقیم:

حتما برای شما هم پیش آمده که برای دانلود اپلیکیشن، بازی و یا فیلمی از طریق مرورگرتون وارد سایتی شدید و لینک دانلود فایل را در صفحه پیدا و برای دانلود فایلتون روی آن کلیک کرده‌اید. با کلیک روی فایل ابتدا وارد صفحه دیگری میشید و صفحه ای پر از تبلیغات شلوغ که آن میان هم لینک خود را به سختی پیدا کرده اید و در نهایت فایل خود را دانلود کرده اید. بسیاری از سایتهای آپلود این سیستم گیج کننده را برای سود بیشتر خودشان پیاده سازی کرده اند بدون آنکه مراعات حال کاربران خود را کنند. این نوع پروسه‌های سردرگم‌کننده دانلود فایل را دانلود غیر مستقیم و به آن لینکی که در همان صفحه اصلی سایت بود نیز "لینک دانلود غیر مستقیم" میگویند.

- لینک دانلود مستقیم:

و اما لینک دانلود مستقیم چیست، در مثال بالا شما تمام مراحل انتقال به صفحه سردرگم‌کننده دانلود فایل را در لینک دانلودی مشاهده نکنید، آن لینک، "لینک دانلود مستقیم" است. سرویسی ما بدون هیچ چون و چرا و شرایطی بصورت رایگان در لینکلیک به کاربران محترم خود ارائه میدیم.دانلود فایل تنها با یک کلیک بر لینک با لینکلیک.