آیا به دنبال راهی برای افزایش سئو سایت می گردید؟

باید گوگل ادز رو بهتون معرفی کنم، گوگل ادز یه بستر تبلیغاتیه که توسط شرکت گوگل ایجاد شده که که بیزینس های مختلف میتونن با این بستر، خودشونو به مخاطبین معرفی کنند.

 

Google Ads (که قبلاً Google AdWords و Google AdWords Express نامیده می شد) یک راه حل تبلیغات آنلاین است که مشاغل برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در جستجوی Google، YouTube و سایر سایت ها در سراسر وب استفاده می کنند. Google Ads همچنین به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا اهداف خاصی را برای تبلیغات خود انتخاب کنند، مانند تماس تلفنی یا بازدید از وب سایت. با یک حساب Google Ads، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بودجه و هدف خود را سفارشی کنند و تبلیغات خود را در هر زمانی شروع یا متوقف کنند.

 

Google Ads با نمایش آگهی شما در زمانی که مردم محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید به صورت آنلاین جستجو می‌کنند، کار می‌کند. با استفاده از فناوری هوشمند، Google Ads به مشتریان بالقوه کمک می کند تا تبلیغات شما را درست در لحظه ای که آماده انجام اقدام هستند، در معرض دید آنها قرار دهند.

 

با انتخاب هدف خود شروع کنید، مانند جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت یا تماس های تلفنی بیشتر با کسب و کارتان.

مطالب پیشنهادی

در مرحله بعد منطقه جغرافیایی را انتخاب کنید که تبلیغ شما در آنجا نمایش داده شود. این می تواند شعاع کوچکی در اطراف کسب و کار شما یا بسیار گسترده تر باشد، مانند شهرها، ایالت ها یا کل کشورها.

در نهایت، تبلیغ خود را بسازید و سقف بودجه ماهانه خود را تعیین کنید.

هنگامی که تبلیغ شما تأیید شد، می تواند هر زمان که کاربران در منطقه هدف شما محصول یا خدماتی مانند شما را جستجو کنند، نمایش داده می شود. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربران با تبلیغ شما درگیر شوند، مانند کلیک کردن بر روی تبلیغ شما یا تماس با کسب و کار شما.

 

چه طوری در گوگل ادز تبلیغ کنیم؟

مراحلی که باید طی کنید تا تبلیغ شما در صفحه اول گوگل دیده بشه:

مرحله 1) ساخت اکانت کاربری

مرحله 2) انتخاب لیستی از کلمات کلیدی: در نظر داشته باشید که لیست این کلمات خیلی میتونه در اثربخشی تبلیغات سایت شما موثر باشه، چرا که گوگل بر اساس سرچ اون کلمات سایت شما رو بالا میاره

مرحله 3) ثبت آگهی: در ثبت آگهی شما میتونید کمپین ایجاد کنید که هر کمپین شامل گروه های تبلیغاتی است که هر گروه تبلیغاتی هم شامل کید واژه هایی هست که به موضوعات مشابه ارتباط دارند.

تنظیم و راه اندازی کمپین:

بعد از اینکه وارد گوگل ادز شدید، بر روی گزینه Create your first campaign کلیک کنید. و از بین کمپین ها بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدره؟

ایجاد اکانت در گوگل ادز رایگانه و هزینه کلیک برای هر کلمه در کسب و کارهای مختلف، متفاوته. یعنی اگر اون کلمه تو یه صنعت رقابتی باشه هزینه اش هم بیشتره. اما متوسط هزینه (Average CPC) 6 سنت هست.

 
ممنون از اینکه وبلاگ لینکلیک را انتخاب کردید